سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

ترجمه فارسی ترانه مادر

Blessed is your face
مبارک و خجسته باد چهره ات

 

Blessed is your name
مبارک باد نامت

 

My beloved

ای عشق من

 

Blessed is your smile

گرامی باد خنده هایت

 

Which makes my soul want to fly

که روح مرا به پرواز در می آوری  

 

My beloved

ای عشق من


All the nights

در تمام شبها

 

And all the times

و در همه زمان


That you cared for me

تو همیشه مراقب من بودی

 

But I never realised it
اما من هیچ گاه اینرا درک نمی کردم

 

And now it’s too late

اما حالا خیلی دیر است


Forgive me

منرا ببخش

Ummahu, ummahu, ya ummi

مادر ، مادر ، ای مادر


wa shawqahu ila luqyaki ya ummi

چگونه می توانم به تو نگاه کنم ، ای مادر


Ummuka, ummuka, ummuka ummuka

مادر تو ، مادر تو ، مادر تو ، مادر تو


Qawlu rasulika

این را پیامبر تو فرمود


Fi qalbi, fi hulumi

در قلب من ، در رویاهای من


Anti ma’i ya ummi

تو همیشه با من هستی مادر

 

Ruhti wa taraktini

تو رفتی و من را ترک کردی

 

Ya nura ‘aynayya

ای روشنایی چشمان من


Ya unsa layli

ای تسلی ده شبهای من


Ruhti wa taraktini

تو رفتی و من را تنها گذاشتی


Man siwaki yahdhununi

چه کسی به جز تو – مرا در آغوش می گیرد


Man siwaki yasturuni

چه کسی به جز تو – مرا می پوشاند


Man siwaki yahrusuni

چه کسی به جز تو از من محافظت می کند


‘Afwaki ummi

مادر من را ببخش

 

Samihini...

به خاطر بی توجهی هایم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد