سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

آجورلو پیشنهاد داد:مناظره با علی‌آبادی در برنامه 90

پس از سانسور خبری مصطفی آجورلو، رقیب محمد علی‌آبادی در انتخابات فدراسیون فوتبال، آجورلو ضمن اعتراض به این رفتار مسئولان ورزش صدا و سیما، از عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری برنامه نود خواست تا در این برنامه، زمینه‌ساز مناظره او و محمد علی‌آبادی شود.

 

آجورلو می‌خواهد در این برنامه با اشاره به عملکرد ضعیف سازمان ورزش در اداره فدراسیون فوتبال در یک سال گذشته، برنامه خود را برای پیشرفت فوتبال ایران از جمله تاسیس یک آکادمی مدرن و آوردن یک مربی بزرگ ارائه دهد. با شناختی که از عادل فردوسی‌پور وجود دارد، او احتمالا با این درخواست موافقت می‌کند، اما باید دید علی‌آبادی تن به مناظره با آجورلو می‌دهد یا نه.

انتهای خبر // پایگاه اطلاع رسانی فوتبال ایران //www.FootballIran.ir

سانسور جدی آجورلو در صدا و سیما

پس از پایان ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و راه یافتن محمد علی‌آبادی و مصطفی آجورلو به دور دوم انتخابات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی مصاحبه‌های مصطفی آجورلو را که در فدراسیون فوتبال انجام شده بود، سانسور کرد و در شرایطی که تصاویر تمام نامزدهای فدراسیون از برنامه‌های خبری و تحلیلی پخش شد، هیچ نام و تصویری از رقیب علی‌آبادی به میان نیامد. آجورلو در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن خاطرنشان کردن اینکه هدفش از شرکت در انتخابات، خدمت به انقلاب و دولت نهم است، از بازرس ویژه رئیس‌جمهور خواسته بود بر سلامت انتخابات نظارت کند.