سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

شایعات گسترده پیرامون‌ هم‌جنس باز بودن «رایس»

نشنال اینکوایرر با درج مقاله‌ای با دامن زدن به شایعاتی که از مدت‌ها پیش درخصوص تمایلات جنسی رایس بر سر زبان‌ها بوده، باعث افزایش موجی از گفتگوهای اینترنتی راجع به نقش برجسته و تاثیر گذار وزیر خارجه‌ آمریکا در دولت جمهوری خواهی شد که به زعم بسیاری مخالف هم جنس‌بازها در این کشور است. 
به گزارش شریف نیوز، روزنامه‌ ساندی تایمز نوشت: کاندولیزا رایس شاید بهترین اوقات خود را به عنوان وزیر امور خارجه‌ی آمریکا در کنفرانس صلح خاورمیانه به میزبانی جورج بوش در آناپولیس گذراند. با این حال زمانی که پرفروش‌ترین نشریه‌ هفتگی ایالات متحده در صفحه نخست خود تصویر رایس را منتشر کرد، حرف و حدیث‌ها دیگر به تلاش‌های وی جهت برقراری صلح معطوف نبود، پای رایس به مقاله‌ای جنجال برانگیز در هفته‌نامه نشنال اینکوایرر کشیده شده بود و تیتری که می‌گفت: چه کسی هم جنس باز است و چه کسی نیست؟!
این مقاله هم چنین شکاف رو به گسترش در عرصه‌ی سیاسی آمریکا میان تشکیلات رسانه‌یی معتقد به اصول اخلاقی در این کشور و دنیای بی‌حد و مرز اینترنت و دسترسی فوری به رسوایی‌ها را بیش از پیش هویدا کرد.
هفته گذشته در موتور جستجوی گوگل عبارات کاندولیزا و هم جنس باز در کنار هم حدود 146 هزار نتیجه داد. رایس درخصوص زندگی‌ شخصی‌اش اظهار نظر نمی‌کند و موضوع گرایشات جنسی وی هیچ‌گاه بحث مبارزات انتخاباتی آمریکا نبوده است، اما جامعه‌ هم جنس بازان آمریکا از مدتها پیش به خاطر نشست و برخاست رایس با نمایندگان محافظه‌کار حزب جمهوری خواه که با ازدواج هم جنس بازان مخالفند، آزرده خاطر بوده است.
کریس سیلیتزا، ستون نویس روزنامه‌ واشنگتن پست بدون اشاره به تمایلات جنسی رایس به نقل از آن روئیفس از کاربران اینترنتی و خوانندگان این روزنامه آورده است: در محافل هم‌جنس‌بازان در آمریکا این شایعه سر زبان‌ها افتاد که کاندی (نام اختصاری کاندولیزا رایس) هم جنس باز است و این یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده او برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 کاندیدا نشود. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد