سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

آسیب های ازدواج موقت واقع بین باشید !

بعضی از خصلت های زشت مردان ایرانی باعث شده است که ازدواج موقت از دیدگاه زنان ایرانی تنفرانگیز شود و در نتیجه ازدواج موقت را تبدبل به یکی از منفورترین سنت های اسلام در جامعه ایران بنماید حتی آنجایی که تجاوز جنسی ، زنای بامحارم ، زنای با زن شوهردار، خودارضایی وهمجنس بازی زشتی خود را از دست داده است باز هم خبری از ازدواج موقت نیست !

من خود ترویج دهنده ازدواج موقت هستم و هیچ گاه از ازدواج موقت شرم نخواهم کرد چه در ایران باشم ، چه در هند و چه در آمریکا چراکه به عرف های غلط اهمیتی نمی دهم و اینگونه عرف ها را مانع رسیدن به کمال و آرامش می دانم اما وضعیت من با شما فرق می کند پس خود را با من مقایسه نکنید ، توصیه من به شما این است :

 

اگر عاشق شده اید تا اتمام تحصیلات و پیدا کردن شغل و خرید خانه ، ماشین و... صبر نمایید و بعد ازدواج دائم کنید و یا اینکه همین امروز با فرد مورد نظر خود دوست شوید ، روابط عاطفی حرام بهتر است از فنا شدن در راه ازدواج موقت !

 

اگر میل جنسی خود را سرکوب می کنید به این سرکوب ادامه دهید و خیال ثواب کردن را از سر خود بیرون کنید ، چون مطمئنا در پی این ثواب کردن ، کباب شدن است .

 

اگر زناکارید ، فکر نکنید که فرق ازدواج موقت با زنا فقط محدودیت ها و مسئولیت های ازدواج موقت است ، ازدواج موقت کنندگان بیش از آنچه فکر می کنید در معرض تهمت ، زخم زبان ، غیبت و تحریم همه جانبه مردم هستند ، پس زناکار بمانید و دنبال دردسر نروید .

 

اگر خودارضایی می کنید ، به خودارضایی ادامه دهید و اگر این عمل برای شما کافی نیست از وسائل کمکی استفاده ببرید ، اما فکر ازدواج موقت را از خود دور کنید چراکه انسان عاقل اهل خطر کردن بی فایده نیست .

 

اگر همجنس باز هستید ، یا به این کار ادامه دهید و یا زناکار شوید و مطمئن باشید که ازدواج موقت مشکل شما را حل نمی کند بلکه آن را چند برابر می کند .

 

دختران آسیب پذیر ترند ؟

عرف ، باز هم عرف ، خوب یا بد فرقی نمی کند این عرف ما است حداقل تا موقعی که که تغییرش ندهیم باید تحملش کنیم !

با توجه به عرف ما ایرانیان اگر یک پسر زنا کند کار بدی انجام داده است اما انسان جائز الخطا است و او را می بخشند اما اگر یک دختر در اندیشه زنا باشد کار فوق العاده کثیفی انجام داده است و حتما باید تنبیه شود که این تنبیه در بعضی از اقوام ایرانی مساوی با مرگ است .

پس اگر دختر هستید مواظب خود باشید ، دلیلش را به اختصار توضیح می دهم همه این عرف ها به دلیل علاقه شیطانی پسر ایرانی به پرده بکارت دختر ایرانی است یعنی پرده ای که شما دارید یک کالا است و باید از آن محافظت کنید تا بی ارزش نشوید ! هنوز نمی دانم اگر روزی در ایران همه دخترها بدون پرده بکارت بدنیا بیایند در آن صورت مردان ایرانی ارزش زن را با چه معیاری خواهند سنجید ؟؟

 

اگر اصرار به ازدواج موقت دارید :

 سعی کنید فقط با پسری ازدواج موقت نمایید که او و خانواده اش را می شناسید مثل پسر خاله یا پسر همسایه .

مخفیانه ازدواج موقت کنید ، کاملا مخفیانه و اگر روزی کسی متوجه روابط شما شد و خواست دخالتی بنماید به او نگویید ما با هم ازدواج موقت کرده ایم بلکه بگویید : پیش میاد دیگه ! چراکه اگر حرفی از ازدواج موقت بزنید از دنیا سیر خواهید شد .

 

 

اگر قصد ازدواج موقت دارید و یا ندارید ...

 

کسی که ازدواج موقت نموده را سرزنش و تحریم نکنید و سعی کنید محیط جامعه را برای ازدواج موقت کنندگان هموار سازید .

 

به امید آنکه آیین زندگی فرزندان شما بدور از هرگونه عرف گرایی ، معقولانه تر از روش زندگی شما باشد ، ان شاءالله .

 

نویسنده : حمید توکلی کرمانی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 http://www.binesheno.com/Files/books.php?idVeiw=1132&level=2&sub

کتاب جامعه شناسی ازدواج موقت(متعه)نوشته مرتضی رضوی

درباره این نوشته

محور بحث

: ما و عصری که در آن هستیم

: مکتب در میان این فرهنگ مسلّط

: آسیب شناسی

: ماهیت اخدان و ادامه بحث از ماهیت سفاح

: سر و صدا و مراسم، در عروسی ها

: ماهیت نکاح

: نفوذ خزنده سفاح و اخدان در جامعه

: منشأ سفاح و اخدان در اروپا

: نکاح متعه

: ماهیت نکاح متعه

«اِشهاد بر عقد نکاح» ـ «اِشهاد بر نکاح»

نسخه آنلاین:http://www.binesheno.com/Files/books.php?idVeiw=1132&level=2&subid=1132

دانلود پی دی اف:http://www.binesheno.com/pdf/halagat3.pdf

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد