سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

بخش هایی از مجله روزنه

 

اس ام اس و جوک

***************

 1

سلام.ببخشید بد موقع مزاحم شدم قصد مزاحمت نداشتم .

می خواستم بگم شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره.

...........................................................

 

بعضی دل ها از جنس تفلون هستند.

چیزی به خود نمیگیرند

و اگر هم گرفتند به راحتی می‌شود پاکشان کرد

………………………………………………..

یَک روز بر خانه نَشَسته بودم داشتم تخمه نَ میخوردم یَک دف دیدم تیلفنم زنگ زد .

گفتم ها کیسته ؟ گفت : ها . .. اییییی..... مدیرسایت یاهو بیدم ...

گفتم : ها چطوری ... خوبی ؟ در سلامتی کامل به سر میبری ها ووووووو ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

گفت : ها . این یاهو مَسینجیر 8 قدیمی شده . اگه میشه 9 رو زودتر طراحی کن .

گفتم : ها باشه .... بعد رفتم پشت کامپیوتر طراحی کردم

و از ویلایت خودمان با بلوتوث فرستادمش آمریکا برای بیل گیتس

و اون هم فروختش به شرکت یاهو

......................................................

عشق رازی است مقدس .

برای کسانی که عاشقند ، عشق برای همیشه بی کلام میماند ؛

اما برای کسانی که عشق نمی ورزند ، عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست

...................................................

عادت کن که عادت نکنـــی ..

 که اگــــــر عادت کنی دیگه نمی تونی عادت نکنــــی

...........................................

 اگه دلت برام تنگ شده بیا پایین منو ببین
.
.
.
.
دیر اومدی رفتم!

.
.......................................................

سبزترین سبزه ها تقدیم توباد!
.
.
.
سازمان پخش علوفه دام

....................................................

 بر بالای برج میلاد با سوپرمن و بتمن ایستا کرده بودم یک دفعه یاد تو افتادم

 گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالات چطور است خوبی

در سلامتی کامل بسر میبری..هو

....................................................

 

عشق چیزی جز یافتن خویش در دیگران و شادکامی در شناخت نیست.

...................................................

 

یکی از مهمترین مهارتهای آرام بودن در زندگی کوچک شمردن مسائل است.
........................................................

 

برای زیستن دوقلب لازم است :
یکی برای من یکی برای تو
و اگر قلب من مال تو باشه و قلب تو مال من باشه
آن زندگی هیچ وقت تمومی نداره

..................................................

باهام باشی باهاتم......
 دیوونه بشی دیوونه میشم.......
مریض بشی مریض میشم......
بمیری میمیرم.....
تنهام بذاری ......
منتظرت میمونم

..........................................
در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا...!

..........................................
دعای یک دختر مجرد: خدایا من .واسه خودم از تو هیچی نمی خوام، فقط یه داماد خوب به مادرم قسمت کن!

..........................................

><(((:>
><(((:>
><(((:>
ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزه اش با علف فرق داره!

..........................................
: عشق ... سرکاریه
محبت ... تظاهره
مهربونی ... مسخرس
وفا ... مُرده
عهد و پیمان ... دلخوشیه
عاطفه ... تموم شده
مهر ... مدرسه ها باز می شه!

..........................................

گویند مرگ سخت است، و سخت تر از مرگ، انتظار برای SMS من!
خیلی انتظار کشیدی آره؟

..........................................
دوستت دارم، تو چی؟
خیلی می خوامت، تو چی؟
دوریت اذیتم می کنه، تو چی؟
بی تو می میرم، تو چی؟
......
من الکی گفتم، تو چی؟
..........................................
درجات دیوانگی:
1. گیج
2. خنگ
3. پپه
4. گاگول
5.اسمت چی بود؟
..........................................
: این نردبان ترقیه:
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
I.Q! ازش می رن بالا نه پایین!

..........................................

برو پایین سر کاری نیست
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

..........................................
تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن؟)
..........................................
: روحت شاد و یادت گرامی...
.
.
.
.
این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مرد ... مواظب خودت باش

اگه یه روز تنها شدی...
...
...
...
تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر!

..........................................

13 سوال تیزهوشان: 13 آبان چه روزیست؟
1) 17 مرداد 2)22 بهمن 57 3)آبان روز 13 ندارد. 4)روز 13 به در
5) هر دو تا 6)هر سه تا 7)هر 5 تا 8)پنج پنج تا
9)چرا پنج تا؟ 10) پس چند تا؟ 11)هر کی می گه 13 نیست، 17،18،19،20

..........................................

اگر دبیر ریاضی بودم ثابت می کردم که چگونه شعاع نگاهت از مرکز قلبم می گذرد.
اگر دبیر دینی بودم ثابت می کردم بعد از خدا خواهان پرستش توام
اگر دبیر زبان بودم به زبان بی زبان می گفتم خیلی دوستت دارم
اگر دبیر جغرافی بودم می دانستم که خوش آب و هوا ترین منطقه، آغوش گرم توست
و اگه دبیر شیمی بودم، از اشک چشمانت محلول محبت می ساختم

..........................................

اینو می فرستم به سلامتی هر چی گلدونه. به شرط اینکه گل شما باشی و خاکش ما.

..........................................

هرگز عشق را گدایی نکن، زیرا هیچ گاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود!

..........................................
مشترک گرامی! اعتبار دوستی شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد یک بوس ارسال نمایید!

..........................................
از مشاور املاک عشق مزاحم شدم، شما براى قلبتون مستأجر نمی خواهید؟
..........................................

برو یه سوزن بیار
.
.
باور کن سرکاری نیست
.
.
حالا تو سوراخ سوزن رو نگاه کن
.
.
نگاه کردی؟
.
.
دلم برات اینقدر شده!
 

................................................

 طرز نگاهت،صورت ماهت، چشمای نازت، دل عاشق نوازت ... منو یاد گدای سر کوچمون می ندازه!

................................................

 هنر شمشیر اینه که یکی رو دو تا می کنه،
بنازم هنر عشقو که دو تا رو یکی می کنه

 

................................................

افتادن در گل و لای ننگ نیست. ننگ در این است که آنجا بمانی.

 

..................................................

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی**** آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی

...................................................

زندگی یک مسابقه بخت آزمایی است

اما من از هر اتفاقی که در زندگی روی می دهد

نهایت استفاده را می برم

.............................................

پیام بازرگانی جدید کانون فرهنگی آموزش یانگوم:
یانگوم لی هستم،
رتبه 6 اوردم،
از بدو تولد در آزمونهای کانون شرکت میکردم!!!

 

................................................

د
دو
دوس
دو ست
دو ستا چک که بخوری میگی منتظره اس ام اس کی بودی که اینطوری پریدی سر گوشیت

 

...................................................

تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم
یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو ..

..........................................................

اس ام اس را واسه کسی میفرستی که ازت دور باشه،
 من برای تو چی بفرستم وقتی تو قلب منی.
............................................................
تنها به 3 منظور جرات کنید کلامتان را بکار ببرید :
 برای طلب شفا ،
برکت و سعادت

..........................................
: اگر 10 تا گل رز دستت گرفتی و رفتی جلوی آینه و دیدی 11 تاست، تعجب نکن...
این نشون میده که تو هم کوری هم کودنی هم دچار توهم شدی!
..........................................

جیگرم، نفسم، همسرم، همدستم، همپام، همدلم درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟
..........................................
زندگی بدون عشق مساوی است با ... جمعه بدون یانگوم!
: تو رو به قیمت جون، به همین یه لقمه نون، تو رو به ماه آسمون، به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشات، به همه مقدسات، تو رو به خود خدا، به هق هق شبونه هات قسمت می دم...
جوراباتو بشور خفمون کردی!
..........................................
در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!

..........................................
به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMS می خونم!
..........................................
طوجه طوجه: عاموظش زبان فارصى در کمطر عز یک ماح 100% تزمینى
با ما تماص بگیرید

..........................................

تو برام اونقدر با ارزشی که حاضرم تمام سهمیه ی  بنزیِنم رو به پات بریزم و آتیشش بزنم!
................................

داستان هفته

یکی از روزهای سال اول دبیرستان بود. من از مدرسه به خانه بر می گشتم که یکی از بچه های کلاس را دیدم. اسمش محسن بود و انگار همه‌ی کتابهایش را با خود به خانه می برد.
با خودم گفتم: ”کی این همه کتاب رو آخر هفته به خانه می بره. حتما ً این پسر خیلی بی حالی است!“
من برای آخر هفته ­ام برنامه‌ ریزی کرده بودم. (مسابقه‌ی فوتبال با بچه ها، مهمانی خانه‌ی یکی از همکلاسی ها) بنابراین شانه هایم را بالا انداختم و به راهم ادامه دادم.‌
همینطور که می رفتم،‌ تعدادی از بچه ها رو دیدم که به طرف او دویدند و او را به زمین انداختند. کتابهاش پخش شد و خودش هم روی خاکها افتاد.
عینکش افتاد و من دیدم چند متر اونطرفتر، ‌روی چمنها پرت شد. سرش را که بالا آورد، در چشماش یه غم خیلی بزرگ دیدم. بی اختیار قلبم به طرفش کشیده شد و بطرفش دویدم. در حالیکه به دنبال عینکش می گشت، ‌یه قطره درشت اشک در چشمهاش دیدم.
همینطور که عینکش را به دستش می‌دادم، گفتم: ” این بچه ها یه مشت آشغالن!“
او به من نگاهی کرد و گفت: ” هی ، متشکرم!“ و لبخند بزرگی صورتش را پوشاند. از آن لبخندهایی که سرشار از سپاسگزاری قلبی بود.
من کمکش کردم که بلند شود و ازش پرسیدم کجا زندگی می کنه؟ معلوم شد که او هم نزدیک خانه‌ی ما زندگی می کند. ازش پرسیدم پس چطور من تو را ندیده بودم؟
او گفت که قبلا به یک مدرسه‌ی خصوصی می رفته و این برای من خیلی جالب بود. پیش از این با چنین کسی آشنا نشده بودم. ما تا خانه پیاده قدم زدیم و من بعضی از کتابهایش را برایش آوردم.
او واقعا پسر جالبی از آب درآمد. من ازش پرسیدم آیا دوست دارد با من و دوستانم فوتبال بازی کند؟ و او جواب مثبت داد.
ما تمام اخر هفته را با هم گذراندیم و هر چه بیشتر محسن را می شناختم، بیشتر از او خوشم می‌آمد. دوستانم هم چنین احساسی داشتند.
صبح دوشنبه رسید و من دوباره محسن را با حجم انبوهی از کتابها دیدم. به او گفتم:“ پسر تو واقعا بعد از مدت کوتاهی عضلات قوی پیدا می کنی،‌با این همه کتابی که با خودت این طرف و آن طرف می بری!“ محسن خندید و نصف کتابها را در دستان من گذاشت.
در چهار سال بعد، من و محسن بهترین دوستان هم بودیم. وقتی به سال آخر دبیرستان رسیدیم، هر دو به فکر دانشکده افتادیم. محسن تصمیم داشت به جورج تاون برود و من به دوک.
من می دانستم که همیشه دوستان خوبی باقی خواهیم ماند. مهم نیست کیلومترها فاصله بین ما باشد.
او تصمیم داشت دکتر شود و من قصد داشتم به دنبال خرید و فروش لوازم فوتبال بروم.
محسن کسی بود که قرار بود برای جشن فارغ التحصیلی صحبت کند. من خوشحال بودم که مجبور نیستم در آن روز روبروی همه صحبت کنم.
من محسن را دیدم. او عالی به نظر می رسید و از جمله کسانی به شمار می آمد که توانسته اند خود را در دوران دبیرستان پیدا کنند.
حتی عینک زدنش هم به او می آمد. همه‌ی دخترها دوستش داشتند. پسر، گاهی من بهش حسودی می کردم!
امروز یکی از اون روزها بود. من میدیم که برای سخنرانی اش کمی عصبی است. بنابراین دست محکمی به پشتش زدم و گفتم: ” هی مرد بزرگ! تو عالی خواهی بود!“
او با یکی از اون نگاه هایش به من نگاه کرد( همون نگاه سپاسگزار واقعی) و لبخند زد: ” مرسی“.
گلویش را صاف کرد و صحبتش را اینطوری شروع کرد: ” فارغ التحصیلی زمان سپاس از کسانی است که به شما کمک کرده اند این سالهای سخت را بگذرانید. والدین شما، معلمانتان، خواهر برادرهایتان شاید یک مربی ورزش... اما مهمتر از همه، دوستانتان...
من اینجا هستم تا به همه ی شما بگویم دوست کسی بودن، بهترین هدیه ای است که شما می توانید به کسی بدهید. من می خواهم برای شما داستانی را تعریف کنم.“
من به دوستم با ناباوری نگاه می کردم، در حالیکه او داستان اولین روز آشناییمان را تعریف می کرد. به آرامی گفت که در آن تعطیلات آخر هفته قصد داشته خودش را بکشد. او گفت که چگونه کمد مدرسه اش را خالی کرده تا مادرش بعدا ً وسایل او را به خانه نیاورد.
محسن نگاه سختی به من کرد و لبخند کوچکی بر لبانش ظاهر شد.
او ادامه داد: ”خوشبختانه، من نجات پیدا کردم. دوستم مرا از انجام این کار غیر قابل بحث، باز داشت.“
من به همهمه‌ ای که در بین جمعیت پراکنده شد گوش می دادم، در حالیکه این پسر خوش قیافه و مشهور مدرسه به ما درباره‌ی سست ترین لحظه های زندگیش توضیح می داد.
پدر و مادرش را دیدم که به من نگاه می کردند و لبخند می زدند. همان لبخند پر از سپاس.
من تا آن لحظه عمق این لبخند را درک نکرده بودم.
هرگز تاثیر رفتارهای خود را دست کم نگیرید. با یک رفتار کوچک، شما می توانید زندگی یک نفر را دگرگون نمایید: برای بهتر شدن یا بدتر شدن.
خداوند ما را در مسیر زندگی یکدیگر قرار می دهد تا به شکلهای گوناگون بر هم اثر بگذاریم.
دنبال خدا، در وجود دیگران بگردیم

 

Image hosted by allyoucanupload.comImage hosted by allyoucanupload.comImage hosted by allyoucanupload.com

اس ام اس و جوک

+++++++++++

چمن زیر پاتیم..یه وقت خر نشی بخوریمون ..

..............................................................
باعرض سلامى به بلندى بیل به محکمى کلنگ به گردى استامبلى به سرعت فرقون

 به تیزى شاقول به انعطاف پذیرى طناب به لبریزى دوغاب به سفیدى سیمان سفید

به صافى ماله به قشنگى کمچه به وسعت بشکه به معرفت عمله
..............................................
با سنگهایی که در سر راهت میگذارند هم میتوانی
چیز قشنگی برای خود بسازی
................................................

اس ام اسات شده مثل دارو.
یکی صبح یکی شب.
اما حال من خیلی بده.
هر لحظه به دارو احتیاج دارم هر لحظه
...............................................
برای لذت بردن از زندگی کافیه کمی احمق باشی
"شکسپیر"
...............................................
.
من این sms را تابحال براى هیچکسى نفرستادم
.
.
.
.

براى تو هم نمی فرستم
..................................................
من مثبت اندیشم بنابراین نقشه ی گنج در چنگ من است
............................................
هیچوقت شخصیت خودت رو برای کسی تشریح نکن.
چون کسی که تو رو دوست داشته باشه بهش نیازی نداره،
و کسی که ازت بدش بیاد باور نمی کنه
..............................................
وقتی دلم می گیرد آنقدر ابری می‌شوم که خورشید کسوف می کند
............................................ !
ما در زندگی مرتبا با درسهای تازه ای روبرو می شویم
و تا زمانی که درسی را یاد نگیریم مجبور به گذراندن دوباره آن هستیم

............................................

خاک پای دوست شدن در نزد ما یک آرزوست
گر دوست قابل بداند جان من تقدیم اوست
................................................
اگر شغلی داری که هیچ سختی در آن نیست
پس بدان که اصلاً شغل نداری
............................................
سعی نکنیم بهتر یا بدتر از دیگران باشیم،
بکوشیم نسبت به خودمان بهترین باشیم
............................................
دلم بدجور هوای دستها ت رو کرده.
لحظه شماری می کنم برای اون لحظه که
حقت رو کف دستت بذار
.................................................

نماز زیبا ، بزرگترین هدیه انسان به آسمان است .
.................................................


تف
تف
تف

با تو کاری ندارم فقط میخواستم شیشه ی گوشیتو پاک کنم
.....................................................
انسان هنگامی که میل به اوج‌گرفتن را حس می‌کند،
هرگز راضی نمی‌شود لنگان‌لنگان راه برود.
"هلن کلر"
...............................................
انسان هم میتونه دایره باشه هم یه خط راست.
انتخاب با خودت است.
تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی

...............................................

sooq.sooq.sooq

sooq.sooq.sooq.

موبایلتو بر عکس کن ..همه اش مال تو

............................................................

=[====[====[==  >--->- 0  ==[===[===[====

میدونی این چیه؟؟؟منم که از دوری تو رو ریل قطار دراز کشیدم

میخوام خودمو بکشم ..

.....................................................

میدونی اسکل یعنی چی؟؟؟

گوشیتو برگردون...اهان یعنی همین ..

....................................................

امروز سالگرد تولد جواد یساری هست ..به افتخار این روز تو هم مثل من اینو واسه

جوادترین دوستت بفرست ..فقط ظرفیت داشته باش به خودم نده ..

.......................................................

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ... هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
هیجان زده نشو! پشت یه کامیون نوشته بود!

.....................................................


 برداشتن قدم های بزرگ در زندگی...
.
.
.
پاره شدن شلوار را در پی دارد!
.................................................................

ازعشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم، الان عشقو ولش کن من گم شدم! حالا باید چی کار کنم؟!
...................................................
 نفهم ... بی لیاقت ... احمق ... بی شعور ... به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه
.....................................................
می دونم تا SMS میاد دعا می کنی که من باشم، می خواستم بگم دعات مستجاب شد!

.....................................................
 یه قورباغه با یه اردک ازدواج می‌که، اگه گفتی بچه‌شون چی میشه؟
.
.
.
.
بچه‌دار نمی شن، واسه‌شون دعا کن، زندگیشون داره از هم می‌پاشه!

................................................

یه روز یه نفر کاغذی پیدا میکنه که روش یه شماره تلفن نوشته بود . زنگ میزنه به همون شماره و میگه:

 آقا من شماره تون رو پیدا کردم آدرس بدید بیارم خدمتتون!

................................................

یه نفر ۱۰ تومن میندازه تو صندوق صداقات، هنوز دوقدم رد نشده بوده،‌ یک ماشین میزنه بهش،

درب و داغونش میکنه. همون وقت یک بابای دیگه‌ای داشته یک پولی مینداخته تو همون صندوق،

 ‌یارو با حال زار پامیشه، ‌میگه: آقا پولتو اونتو ننداز، اون صندوقش خرابه

..................................................

 بر سر راهت دامی از عشق پهن کردم، ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ!
..............................................................

 مسیج‌های نو و کهنه شما را خریداریم! (سازمان بازیافت مسیج‌ها)
........................................................
هه هه هه...
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!
 

 

***************

داستان هفته

میخ در دیوار

یکی بود یکی نبود، یک بچه کوچیک بداخلاقی بود. پدرش به او یک کیسه پر از میخ و یک چکش داد و گفت هر وقت عصبانی شدی، یک میخ به دیوار روبرو بکوب.
روز اول پسرک مجبور شد 37 میخ به دیوار روبرو بکوبد. در روزها و هفته ها ی بعد که پسرک توانست خلق و خوی خود را کنترل کند و کمتر عصبانی شود، تعداد میخهایی که به دیوار کوفته بود رفته رفته کمتر شد. پسرک متوجه شد که آسانتر آنست که عصبانی شدن خودش را کنترل کند تا آنکه میخها را در دیوار سخت بکوبد.
به این ترتیب روزی رسید که پسرک دیگر عادت عصبانی شدن را ترک کرده بود و موضوع را به پدرش یادآوری کرد. پدر به او پیشنهاد کرد که حالا به ازاء هر روزی که عصبانی نشود، یکی از میخهایی را که در طول مدت گذشته به دیوار کوبیده بوده است را از دیوار بیرون بکشد.
روزها گذشت تا بالأخره یک روز پسر جوان به پدرش روکرد و گفت همه میخها را از دیوار درآورده است. پدر، دست پسرش را گرفت و به آن طرف دیواری که میخها بر روی آن کوبیده شده و سپس درآورده بود، برد. پدر رو به پسر کرد و گفت:
دستت درد نکند، کار خوبی انجام دادی ولی به سوراخهایی که در دیوار به وجود آورده ای نگاه کن !! این دیوار دیگر هیچوقت دیوار قبلی نخواهد بود. پسرم وقتی تو در حال عصبانیت چیزی را می گوئی مانند میخی است که بر دیوار دل طرف مقابل می کوبی. تو می توانی چاقوئی را به شخصی بزنی و آن را درآوری، مهم نیست تو چند مرتبه به شخص روبرو خواهی گفت معذرت می خواهم که آن کار را کرده ام، زخم چاقو کماکان بر بدن شخص روبرو خواهد ماند. یک زخم فیزکی به همان بدی یک زخم شفاهی است. دوست ها واقعاً جواهر های کمیابی هستند ، آنها می توانند تو را بخندانند و تو را تشویق به دستیابی به موفقیت نمایند. آنها گوش جان به تو می سپارند و انتظار احترام متقابل دارند و آنها همیشه مایل هستند قلبشان را به روی ما بگشایند.
این هفته ، هفته دوستیابی ملی است، به دوستانتان نشان دهید چقدر برای آنها ارزش قائل هستید.
یک نسخه از این نوشته را برای هرکسی که او را بعنوان دوست می شناسید بفرستید، حتی اگر آنها را برای دوستی که خودش این متن را برای شما فرستاده است، بفرستید. اگر مجدداً این متن به خودتان بازگشت ، بمعنای آن است که شما در یک دایره ای از دوستان خوب قرار گرفته اید.
شما دوست من هستید و من به شما افتخار می کنم.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد