سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

زن ایتالیایی که با خاتمی دست داد: متأسفم

زنی ایتالیایی که بر اساس یک فیلم منتشره در برخی سایت‌ها، با سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق ایران دست داده‌است، در مصاحبه‌ای چگونگی رودررو شدن خود و دخترش با خاتمی و دست دادن با او را تشریح نمود و از این‌که این اتفاق موجب ایجاد جنجال شده ابراز تأسف کرد. 

به گزارش فرارو به نقل از جهان‌نیوز، خانم مائوریتزا 51 ساله و از فعالان صلح در مصاحبه با روزنامه کوریره دلاسرا تصریح کرد که او با خاتمی دست داده و دخترش نیز که در کنارش بوده، همین کار را کرده‌است.

وی می‌گوید: «من در قسمت خروجی منتظر ماندم تا وی نزدیک شود، سپس دستم را مؤدبانه و به‌طورعادی دراز کردم تا با او دست دهم. این حرکتی عادی و مؤدبانه بود و من هرگز فکر نمی‌کردم که این دست دادن بتواند عکس‌العملی این چنین ایجاد کند. من هرگز نشنیده بودم که که طبق قوانین اسلامی تماس دست مردان با زنان ممنوع است.»

مائوریتزا می‌افزاید: « من به کنفرانس خاتمی رفته بودم زیرا می‌بینم که رئیس‌جمهور سابق ایران نقطه مهم ارتباطی میان دو جهان متفاوت است و از آن‌چه اتفاق افتاد متاسفم. فکر می‌کنم که یک مسئله برای هیچ ایجاد شده باشد. یک مسئله مربوط به آن‌ها که نمی خواهم وارد آن شوم.»

گفتنی است پس از انتشار فیلم دست دادن خاتمی با دو زن ایتالیایی در برخی سایت‌های داخلی و خارجی، دفتر رئیس‌جمهور سابق چنین موضوعی را تکذیب کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد