سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

کیا : تجربه بالا به دادمان رسید

کیا : تجربه بالا به دادمان رسید
Jul 16, 2007
ac2kt_fa / the-afc.com

Iran fans during the match between IRAN vs Uzbekistan in the AFC Asian CUP 2007 held at the Bukit Jalil Stadium
Iran fans during the match between IRAN vs Uzbekistan in the AFC Asian CUP 2007 held at the Bukit Jalil Stadium [AFC]


کوالالامپور – مهدی مهدوی کیا ، کاپیتان تیم ملی ایران ، معتقد است تجربه بالای بازیکنان ایران باعث شد در غیاب ، امیر قلعه نویی ، سر مربی این تیم ، ایران بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی 2 بر 2 عوض کند و از شکست رهایی یابد.

وی که به تازگی پس از سال ها حضور در هامبورگ فصل آینده در فرانکفورت توپ خواهد زد در این باره گفت :" ما دو گل از چین عقب بودیم ولی بهتر از آن ها بازی کردیم و توانستیم کار را به تساوی بکشانیم. ما اوایل بازی خوب بازی نمی کردیم ولی رفته رفته موقعیت های بیشتری به دست آوردیم تا نتیجه را تغییر دادیم. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای بود."

در این دیدار ، قلعه نویی به دلیل محرومیت مجبور بود بازی را از سکو های ورزشگاه دنبال کند. اما کیا معتقد است غیبت او باعث نگرانی بازیکنان نشد.

وی در این باره گفت :" البته که نبود مربی روی نیمکت کار ما را بسیار سخت کرده بود. ولی ما بازیکنان با تجربه زیادی داریم غیبت مربی مشکل بزرگی برای ما نبود."

این نتیجه باعث شد تا دو تیم با چهار امتیازی شوند و تیم های صعود کننده در بازی بعدی مشخص شود.

مهدوی کیا ادامه داد :" ما امیدوار بودیم انتقام بازی نیمه نهایی در جام ملت های آسیا 2004 بگیریم. حالا هدف ما یک پیروزی بزرگ برابر مالزی است چون ما می خواهیم در گروه مان اول شویم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد