سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

پشت پرده دیدار تدارکاتی ایران با غنا

آفتاب: سایت مادرن غنا مدعی شد: مربی دروازه‌بان‌های تیم زیر 23 سال غنا به دلیل تبانی برای نحوه برگزاری دیدار دوستانه با ایران، به دادگاه احضار شده و از سمتش برکنار شد. ابوکاری دامبا، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی غنا به دلیل رشوه‌خواری برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران به دادگاه احضار شد تا به اتهامات پاسخ دهد. بوکر متهم شده که برای انجام دیدار دوستانه با ایران، با چند شرط‌بند تبانی تعیین نتیجه مسابقه کرده است. 

به گزارش فارس و به نقل از سایت مادرن غنا، در دیدار پنجشنبه گذشته تیم‌های غنا و ایران، بوکر با 7 بازیکن غنا نشست‌هایی را در خفا داشته و از آنها خواسته بود برابر ایران با نتیجه 2 بر صفر مسابقه را ببازند تا نفری 1000 هزار دلار دریافت کنند. پشت پرده دیدار تدارکاتی ایران با غنا

در همین زمینه توها خامیکس، یکی دیگر از بازیکنان غنا که به خواسته دروازه‌بان سابق تیم ملی شهاب سنگ‌های آفریقا، بی‌توجهی کرده و سرمربی زیر 23 ساله را در جریان گذاشت. پیش از برگزاری دیدار دوستانه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال غنا دامبا را احضار کردند و این زمینه توضیحاتی را از وی خواستار شدند؛ اگرچه به دلیل تخلف از اردو کنار گذاشته شد.
جونز آتوکوآیه فیو، سرمربی امید غنا با دریافت اطلاعاتی از خامیکس به شدت این موضوع را پیگیری کرد تا از تبانی در دیدار برابر ایران جلوگیری کند. 

شواهد نشان می‌داد رسوایی بزرگی در راه است و به همین دلیل، سرمربی همه چیز را به فدراسیون غنا گزارش کرد تا از وخیم تر شدن اوضاع جلوگیری شود. رندی آببی، رئیس فدراسیون غنا با دریافت گزارش، خیلی زود دست به کار شد و با مواخذه دامبا، وی را از مربیگری دروازه‌بان‌ها کنار گذاشت و برای جلوگیری از ارتباطش با شرط‌بندان ایرانی، اجاز سفر وی به تهران را لغو کرد. 

آتوکوآیه فیو در این زمینه تصریح کرد: زمانیکه از جزئیات مطلع شدم، بر حسب وظیفه این مورد را به سران فدراسیون گزارش دادم. ترجیح دادم اظهار نظری درباره این خبر نداشته باشم. 

سایت غنا مادرن تاکید کرد، با توجه به همکاری کادر فنی و بازیکنان، دامبا نتوانست به هدف نهایی خود دست یابد. تیم ملی فوتبال غنا در دیدار دوستانه با نتیجه 4 بر 2 در ورزشگاه آزادی شکست خورد؛ اما سرمربی تیم آفریقایی از این بازی دوستانه ابراز رضایت کرد و گفت: در این مسابقه، بازیکنان بی‌تجربه غنا مقابل ستاره باتجربه ایران تجربه خوبی را کسب کردند و برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آفریقایی آمادگی بهتری را کسب کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد