سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

سیب هلو یاس

بسم الله الرحمن الرحیم

جمله سازی!!!


 1. فرشاد : روح غضنفر شاد
2. فرناز : غضنفر ناز نکن
3. یاماها : بالاخره نفهمیدیم الاغا خرن یا ما ها
4. عذاب : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست
5. لوبیا : کوچولو بیا
6. نجیب : این شلواره نه جیب داره نه زیپ
7. ساختمون : رفتیم پای بساط حسابی ساختمون
8. جوراب : بدجور آب خوردم پرید تو گلوم
9. لجن : ? ساله بابام با عموم اینا لجن
10. کیبورد : کیف من رو کی برد
11. سینا : دیشب رفتیم خونه عباس اینا
12. فرید و مجید و حمید : شما ? نفرید به قرآن مجید عین همید
13. حیدر : دیشب آمدم در خونتون هی در زدم
14. آقا حیدر : دیشب اومدم در خونتون آقا هی در زدم هی در زدم
15. ستیز : The mobile set is off
16. توکیو : من غضنفر را دوست دارم تو کیو ؟
17. کوشش : شلوار من کوشش
18. کار و کوشش : شلوار کار من کوشش
19. وطن : من رفتم حمام سر و تنم را شستم
20. ماشین : شنیدم می خواین بیاین همسایه ما شین
21. کیشمیش : من دایی غضنفرم تو کیش میشی ؟
22. کشور : این قدر با کش ور رفتم خورد تو چشمم
23. مینا و تینا : عمم اینا رفتن خونه عمت اینا
24. مناجات : مونا جات رو بنداز دیر وقته می خوایم بخوابیم
25. علی : صندلی
26. صداقت : الو الو صدا قطع شد
27. جاسوس : اینجا سوسک هم داره ؟
28. شمشیر : فدات شم شیرتو خوردی ؟
29. خمپاره : شلوار من عید غدیر خم پاره شد
30. ابریشم : هوا ابریش هم خوبه
31. خرچنگ : کره خر چنگ نزن
32. شتر : شو ترکی داری ؟ بده ما هم ببینیم
33. عدس : دیگه (از) دست شما خسته شدم چه قدر جمله بسازم !!!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد